9 januari 2012

lista över 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? ja
Höll du några av dina nyårslöften? nja, inte så värst bra. kör på samma iår igen fast ska försöka
hålla det bättre ;)
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? nej
Dog någon som stod dig nära? nej, men några av mina släktingar på lite längre håll dog :(
Vilka länder besökte du? norge, sverige, åland (fast det hör ju till finland). tror inte jag var nån annanstans
Är det något du saknat år 2011 som du vill ha år 2012? ja.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? ööh, lägerskolan till lappland. sommaren osv. då vi hämtade money från turenki
Vad var din största framgång 2011? hm, lyckades med en sak men vill inte skriva det hit
Största misstaget? privat.
Har du varit sjuk eller skadat dig? jaa
Bästa köpet? oj, ingen aning. har inte köpt så mycket ''större'' saker. eller mind hund ! fast köpte inte den själv :)
Vad spenderade du mest pengar på? kläder säkert
Gjorde någonting dig riktigt glad? ja
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011? många. orkar inte fundera :)
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? myycket gladare !
Vad önskar du att du gjort mer? träffat vänner som bor längre bort. saknar dom så helvete nu :(
Vad önskar du att du gjort mindre? ''tänkt sönder'' saker
Hur tillbringar du nyår? hos en familj jag känt ända sen jag föddes :)
Favoritprogram på TV? måste väl säga glee :) men flera andra också
Bästa boken du läste? twilight säkert. kommer inte ihåg vad jag läst till ens
Största musikaliska upptäckten? ?
Något du önskade dig och fick? JA ! min hund !
Något du önskade dig men inte fick? en resa nånstans
Blev du kär i år? guess so..
Vad gjorde du på din födelsedag 2011? var med vänner, släkt osv
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja, ganska så mycket
Hur skulle du beskriva din stil år 2011? helt vanlig, lite annorlunda än 2010 men ändå vanlig. för vanlig
Vad fick dig att må bra? vänner, familj, släkt, hunden osv
Vem saknade du? privat.
De bästa nya människorna du träffade år 2011? oj, måste väl säga felix. fast han har jag träffat förut men han hade ändrat så mycket att det kändes som en ny. annars vet jag inte riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar