26 januari 2012

listening to a song and thinking every word in the song is about you

var inte sådär speciellt bra dag idag. hängde inte alls med och jag har
ingen som helst aning om vad jag har gjort eller lyssnat på dag.

ska på en skriftskolesak idag, ska gå dit åtminstone men kanske får skjuts hem.
vi ska öva på någon sång som vi ska sjunga nångång. har egentligen ingen
aning men ivf :)

måste väl ta och läsa lite på matteprovet, som jag inte ens börjat läsa på och
vi har det imorgon. men jag vet inte hur man läser till ett matteprov. det är bara det..


sitter här och funderar vad jag ska ha på mig på alla
''kalas'' som kommer vara nu domhär veckorna.
har klädskåpet fullt med kläder men inget att sätta på mig :s
tar kanske dethär på ett av dem (fast med tights/strumbyxor
till).




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar