28 februari 2012

10 saker om mig

eftersom ni vet ganska lite om mig och jag inte orkar följa dedär
dag-sakerna (som ni har märkt) tänkte jag berätta 10 saker
om mig själv. (+ att jag inte orkar börja läsa på hissaprovet)

1. då jag en gång får inspiration att göra något måste jag göra det med en gång för en minut senare
    orkar jag inte mera.
2. jag kan ofta bli ganska kramsjuk och mina vänner får alltid en kram nu och då ;)
3. jag tänker alltid för mycket på dåliga saker som händer så att jag tillsist bara börjar må ännu sämre
4. jag är typ perfektionist med vissa saker medan jag kan skita totalt i annat.
5. jag kan aldrig vara sur på vänner länge.
6. jag kan verkligen inte tåla då människor är elaka mot någon som inte vågar försvara sig.
7. jag klarar inte av att stå nära människor jag inte känner.
8. jag har typ klautrofobi
9. jag hatar att träffa någon man inte sett på länge och man inte vet vad man ska säga
10. jag hatar att se folk i ögonen (klarar bara av att se mina vänner i ögonen)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar