20 februari 2012

you don't know that i know ;)

nu är jag äntligen hemma igen fast jag säkert hamnar tillbaka ännu men :(
har ivarjefall internet :) jej !
tänkte fara till teijo imorgon men sen hörde jag att vi har teaterövning.

har skottat snö i säkert en timme före vi slapp in till huset. allvarligt, snön kom
nästan upp till knäna på mig.

nåja men här är i alla fall bilder på vad jag köpt idag:

shampo och balsam för brunt hår.
intressant annars också men whatever


























rosa halsduk - gina tricot
jeans - only/vero moda
(den svarta skjortan är gammal





randig, stickad tröja - gina tricot
och jeansen är samma som ovanför.











































nu ska jag fara och äta och sen krypa ner under täcket med en film och popcorn
eller nåt ;)

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar