11 februari 2012

it hurts me that u don't care anymore :( cuz i miss u everyday ♥

då vi var halvvägs till kimito kom jag på att jag hade min snowboard hemma.
smart alltså.
så vi fick vända och fara hem efter det. nåjo men vi hann nog ivarjefall.

var riktigt roligt att åka igen. först gick det skit men sen började det gå bättre.

ellinor fotade idag i teijo.



råkade fota i misstag. lade nu upp den på skoj, bara för att.

ellinor idag i teijo. (hon åker slalom och jag åker båda men brukar
för det mesta bli så att jag åkar snowboard då vi är och åkar)



alla bilderna suger eftersom de är fotade med
telefonkameran.

























nu ska jag bara ligga med datorn i famnen och se om jag ska beställa lite
kläder och höra på musik tills melodifestivalen börjar. kommer inte orka se
det, gillar det inte egentligen men brukar ändå se på det ibland.

PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar