3 februari 2012

wish i could call you mine ♥

hade ju hantverksdag i skolan idag, missade alla vanliga timmar.
första 3 timmarna hade jag ''hantta'' alltså textilslöjd typ och där
tovade vi. och de 3 sista timmarna hade jag musik och vi gjorde
en cover av adeles rolling in the deep.

efter skolan for jag och ida till matilda där vi åt och sånt och därifrån
for vi till talon på teaterövning.
var ju helt kiva faktiskt :)

ska se om jag hinner slänga in några bilder ännu idag men måste
städa och spela lite före.


medan jag städar och lagar här får ni nöja er med denhär från igår.
men som jag skrev lite högre upp att jag ska verkligen försöka
fixa hit lite bilder :)


1 kommentar:

  1. Fail, Jenna vi for ti Ida. Du o Ida komt int ti mj ! HHAHAHAhAHAHHAHAHAHAHA ! ONE DIRECTIOOOOON <3 <3 <3 <3 <3 <3 :D :D :D HAHAHAHA JA FICK NÅGÅ FEIL NO JAH !

    SvaraRadera