9 februari 2012

u stole my heart once. i hoped that was enough but then u came back and stole it again

FAVORIT
färg - svart, vitt o rosa typ
mat - skogsfågel (ripa, tjäder, orre osv)
sport – springa, dansa, fotboll
djur - hund
glass - gillar inte glass men jordgubb ?
affär - orkar inte börja fundera..
sallad – är allergisk för det mesta i dem så brukar inte äta
skådespelare - vet inte. orkar inte bry mig
låt - har väl ingen speciell
nummer - 8
årstid - sommar
parfym – nån från spanien, tror jag, som jag inte vet vad heter
kroppsdel på motsatta könet - oj, ingen aning. men ser väl mest på ögonen ?! 

HAR DU NÅNSIN
varit kär – ja
blivit dissad – .
rymt hemifrån - nej, eller jo då jag var liten rymde jag till min granne hela tiden typ
sovit utomhus - ja
gråtit i skolan - ja, då jag var yngre
spytt i skolan - ja....
velat bli modell - nångång väl
gjort något dumt som du skrattar åt idag - hahha jaa :')
sett en död människa – tror inte det men är inte säker
druckit alkohol - inga kommentarer ;)
använt droger - nej
ätit sushi - nej
retats - ja fast på skoj då

DU
svär - ja
sjunger bra - nej !
duschar dagligen – ja.
vill gå på högskola/universitet - vet inte ännu
vill gifta dig - kanske
tror på dig själv – börjar hända lite oftare nu men nej inte kan man väl säga det..
kommer överens med dina föräldrar - ibland
gillar åska - inte mera. förut älskade jag det men så slog den ner ½ km ifrån mej så nu är jag lite rädd
spelar något instrument - piano
sover med gosedjur – nej
sjunger i duschen - ja, varje gång :')

THIS OR THAT
pepsi/cola – cola
mc donald’s/burger king - inget dera
singel/gruppdate –
choklad/vanilj - båda
jordgubbar/blåbär – båda
kött/veg. – kött
Tv/film - film oftast men beror ju på vad det är
gitarr/trummor - vet inte
adidas/nike - nike tror jag
kakor/paj - ?
KAN DU
gå ner i splitt – om det är samma som spagat så har jag kunnat men kan inte mera :( har lovat mej själv att
jag ska slippa ner så igen nångång..
skriva med båda händerna - Jo, fast sämre med vänster
blåsa en bubbla – ja
rulla din tunga i en cirkel – nej ?! inte tror jag det
nudda näsan med tungan - nästan
dansa - nej, men jag gör det ändå
äta vad du vill utan att oroa dig – ja, orkar allvarligt inte bry mej.

SENAST DU
skrattade – just för matilda sa något sjukt här via skype
grät - var ganska länge sedan, kommer inte ihåg
filmen du såg - footloose. måsta se vad det var
tuggade tuggummi - igår då jag skulle gå till pianot
drog ett skämt - brukar inte göra sånt så jag kommer inte ihåg
sjöng en sång – riktigt just för matilda ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar