5 februari 2012

you're saying one thing but then you do the opposite.

blev riktigt roligt igår ändå. fast jag inte trodde det först.
vi kom till kimito och där fick inte pappa se mera vart vi for.
vi for till en ''laavu'' som finns i pederså och där väntade alla människor
och så överraskade vi pappa där.
vi satte och åt lite grillat där i laavun och pratade lite smått.
sen for jag och amanda ner till ladugården.
vi började se på en film. sen då alla andra kom ner for jag och amanda
i ett annat rum för de vart ganska så högljudda.
sen var där en frågesport om pappa där såklart mitt lag vann eftersom
både jag och ellinor var med :)

vi kom hem ungefär halv 3 och sen for vi och sova ganska så snabbt efter
det.
min farbror och ''faster'' blev hit och sova. och nu är de och fammo och faffa
här och firar både pappa och faffa :)

fick också två nya länkar till mitt armband som vändagspresent :) de var jättegulliga
så TACK för dem :D
och GRATTIS TILL IDA ! <3

ni skulle bli livrädda om ni såg mej just nu så vi skippar bilder idag, ok ? :)
men ska försöka fota lite idag ännu så får ni bilder senare ikväll :)

usch vad jag saknar dig och allt vi gjorde :(


1 kommentar:

  1. Tack söötis <3 ja ha fått sommar jobb i kasnäs btw tror ja för sara had fåga o hon va bara att IDA ÄR OCKSÅ VÄLKOMMEN jeeeee hihihi

    SvaraRadera