5 februari 2012

so damn complicated..
















här kom en bild på mitt armband som jag från början fått av min gudmor och gudfar.
den länken som det står 'love' på vart egentligen menat som en födelsedagspresent men jag
tog den själv sen istället eftersom.. ja tänker inte berätta det i bloggen.
peacemärket köpte jag själv till ett annat armband där jag hade lovelänken också först. men
böt sedan till det här.
hjärtat fick jag av min gudmor och gudfar till födelsedagen, tillika som själva armbandet och
cirkeln med texten 'love hope piece'.
skon fick jag till julklapp också av min gudmor och gudfar.
och sen hunden och cupcaken som jag fick igår av min gudmor, gudfar och mina vänner från
esbo till vändagen :)


nu ska jag fara ut och gå med hunden :)
PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar