26 februari 2012

bara för att jag inte orkar börja med det jag borde.

1. Hur gammal är du om fem år? 19
2. Vem var den sista du träffade? ellinor

3. Hur lång är du? runt 160 ?!
4. Vilken var den senaste film du sett? har ingen aning om vilken vi tillsist såg på
5. Vem ringde du senast? pappa tror jag
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? 'latar mej ;) nej men sitter o spelar, du ? :)' till ... :)
7. Var är dagens planer? ingenting egentligen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? ringa om det är nåt långt o viktigt men annars är det inte så stor skillnad
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? gifta

10. När såg du senast din mamma? 1 timme sen typ
11. Vilken ögonfärg har du? blå-gröna ?! vet inte egentligen

12. När vaknade du idag? 9 ?

13. Har du någon gång hittat en katt? ja, en väns då den hade rymt ;)
14. Vilken är din favoritplats? ingen skillnad egentligen om man är med rätt människor ;)
fast gillar stränder. vet inte varför.
15. Vilken plats föredrar du minst? bland fullt med människor man bara känner halvt
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? vet inte
17. Vad skrämde dig som barn? mörker
18. Vem fick dig att skratta senast? nån av mina vänner :)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? är det dedär runda stora ? isåfall ja.

20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? med

22. Hur många kuddar har du i sängen? 2 + 3 som jag tar bort till natten
23. Hur många landskap har du bott i? ett

24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor

26. Är du social? nej, eller med mina vänner är jag väl men inte med såna jag bara vet vem som är.
27. Vilken är din favoritglass? äter inte glass egentligen men typ vanilj och jordgubb ?
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpa kläder och åka utomlands typ
29. Tycker du om Kinamat? äter inte det eftersom där finns så mycket jag är allergisk för
30. Tycker du om kaffe? nej usch
31. Vad dricker du till frukost? olika.
32. Sover du på någon särskild sida? ofta på mage. eller mot väggen
33. Kan du spela poker? nej
34. Tycker du om att mysa? ja ;)
35. Är du en beroendemänniska? njaa, inte kan man väl säga det ?! inte vet jag
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej inte vad jag kommer på ivf

37. Vill du ha barn? kanske nångång
38. Kan du några andra språk än svenska? lite finska och engelska. fast inte något bra.
39. Har du kysst dina vänner? ja fast inte seriöst. bara på skoj

40. Föredrar du havet eller en pool? kan inte välja
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder
42. Äger du dyra smycken? inte något farligt men några ja
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? cocis
45. Vad har du för färgs underkläder på dej nu? svarta med vita mönster och rosa-svart bh
46. Välj ett ärr på din kropp? har i ansiktet från då jag och sandra ramlade + fleera till ;)
47. Vad har du för ringsignal? någon som for dit av sej själv som finns färdigt på telefonen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja
49. Flirtar du mycket? näe, tycker inte det.

50. Vart togs din profilbild för din blogg? på norrskata
51. Kan du byta olja på bilen? nej
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? imorgon när kriget kom. fast har inte läst den klart ännu eftersom vi läser den i skolan
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? frida
56. Dansar du i bilen? ibland :')
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? voice kanske ?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? busstider
59. När var du i kyrkan senast? då jag for på en såndärn skriba sak
60. Vem såg dej naken senast? inte vet jag
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar