21 februari 2012

if you never try you'll never know

mamma väckte mej kvart över 8 imorse så att jag skulle hinna ge med mina
saker jag ska ha till mommo och moffa.
hon för dom dit och jag far med buss senare.
var egentligen meningen att jag skulle vara ensam här hemma tills de kommer hem
men mommo behövde lite hjälp där med mina kusiner och sånt så jag hamnar dit
istället.

idag hamnar jag städa mitt rum och packa det som jag inte kunde skicka
med mamma.

och NU.
tycker ni jag passar bättre i blont eller brunt
hår ?

saknar lite mitt ljusa hår.. men


okej, hatar bilden med hittade ingen där man såg mitt bruna hår lika tydligt.
...är ju naturligt brunhårig


















Vad tycker ni sötisar ? :)

nu musiken på full volym och jag börjar städa.

råddigt inlägg. men ni överlever väl, PUSS :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar