20 februari 2012

and there's a little bit more about me :')

11 HAR DU:

Ett förhållande: nej
En bästa kill-vän: kan inte välja nån av dem
En bästa tjej-vän: Ida
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: nej,
Fått ditt hjärta krossat: ja..
Haft ett one night stand: nope
Skrikit åt en lärare: ja, varje dag :') nej men inte i skolan, vad jag kommer ihåg ivf ;)
Kysst någon och sedan ångrat dig: inga kommentarer.
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja (a)

11 DAGENS:

Klädsel: på dagen: jeans, svart skjorta. nu: onepiece
Frisyr: löst
Vill ha: en rock, sommar, skor, dej, massor med kläder, mopokort, pengar, en resa till
något varmt land osv
Låt: oj. incomplete ? fastnade för den hos ida och satte och hörde på den i bilen idag. 
Drog: coca colaa ! allvarligt jag är beroende. och en bild jag älskar
Saknad: H, A, M, A, E, I, A, A från sverige och en massa folk härifrån finland. och mattias. varför i hela helvete sket jag i att hålla kontakten ? :(
Sjuka: min hand.
Köp: jeans, tröja och en halsduk (med mammas pengar;)
Godis: inget. bara popcorn och cocis
Attityd: negativt. helt klart. känns som ingenting kommer gå som jag vill :(
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: drömmer jag eller är jag på riktigt ett troll ? :o
Jobb: jobbar inte
Kärlek: inga kommentarer.
Husdjur: en hund, money♥  min tötis 
Semester: Vill till en massa ställen, orkar inte rada upp.
Köpta skivan: ingen aning . brukar inte köpa

7 SENASTE:

Personen som sms:ade dig: Ida tror jag
Personen som du kramade: en födelsedagskram åt fammo♥  imorse :) eller sen money före jag for imorse men hon är ingen person.
Personen som ringde dig: mamma
Personen som du ringde: ida
Personen du sa 'jag älskar dig' till: oj. brukar inte säga det så ofta så jag vet faktiskt inte
Filmen du såg: jag saknar dig
Måltiden: i stan.

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm: knappast men det skulle vara roligt och tufft ivf ;)
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta något med väldigt mycket tatueringar: jo säkert men tycker inte det är fint med massor. några går bra men tycker det är skitfult med mycket
Kalla dig själv lycklig: njaa, bara ibland.
Kunna gråta över en kille: såklart. skldshdjvn<lkzgfaougfvdjvbjxdvfgr
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: ja men inte helt massor.
Kunna springa 50mil: nej

8 VAD:

Gör du just nu: den här listan, hör på musik, fb och skypar
Ska du göra imorgon: teaterövning men annars ingenting
Säger du till dig själv när allt känns svårt: inte så mycket. brukar försöka att inte tänka så mycket då men de få som verkligen känner mej vet hur det går till med mitt tänkas. tänker på saker allt för mycket och det slutar med att jag bara mår sämre.
Har du med dig in på bion: väska, godis, telefon, popcorn och cocis
Är det för färg på dina byxor: gråa (onepiece)
Är det för väder hos dig just nu: snö.
Är det första du lägger märke till hos de motsatta könet: ögon, längd, kläder
Skulle du göra om du vann på lotto: resa och shoppa

5 SAKER DU HAR PÅ DIG NU:

1. onepiece
2. örhängen
3. napakoru
4. strumpor
5. hörlurar


5 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet: ibland. beror ju på vem det är
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 15
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja :)
Använder du huvtröjor: ja då jag inte orkar ta på nåt annat. vilket är ganska ofta.
Vill du just nu ha någon piercing eller tatuering: njaa. några till i öronen men vill inte ha nån i ansiktet och jag har redan en i napan.

5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: oj om jag ska vara ärlig vill jag inte berätta ;)
Sova på sida, mage eller rygg: mage, alltid mage ;)
Kramar eller kyssar: båda :') kan inte välja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar